Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 08.05.2024, 05:02

Школа Лідерів

Меню сайту
Наше опитування
Чи порадите Ви цей сайт знайомим?
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Новини

В Україні все більше учнів хочуть займатися у гуртках і секціях позашкільних закладів. Однак сучасна українська система освіти, на відміну від розвинутих країн, ще поки не поставила пріоритетом своєї діяльності роботу з обдарованою молоддю. У кінці минулого тижня для отримання нагород до Києва з’їхалися близько 1000 старшокласників з усіх регіонів України, які стали переможцями фінального етапу конкурсу наукових робіт членів Малої академії наук (МАН) України. Ці діти є об’єктом посиленої уваги вузів. «Ми робили дослідження, – каже Станіслав Довгий, президент МАН. – Практично всі наші випускники стали студентами і йдуть далі у серйозну науку». МАН є одним з чотирьох державних закладів позашкільної освіти поряд з Українським державним центром позашкільної освіти, Українським державним центром туризму та краєзнавства і Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді та найбільш потужним з них. У своїй мережі МАН має близько т ... Читати далі »
Переглядів: 741 | Додав: for_children | Дата: 04.02.2010 | Коментарі (1)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ
№ 1260-р від 5 жовтня 2009 року
Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року
1. Схвалити Концепцію Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року, що додається.
Визначити МОН державним замовником Програми.
2. МОН разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити та подати у тримісячний строк Кабінетові Міністрів України проект Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року.
Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 5 жовтня 2009 р. № 1260-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період ... Читати далі »
Переглядів: 807 | Додав: for_children | Дата: 04.02.2010 | Коментарі (0)

Від пострадянської до модернової позашкільної освіти.

Великий педагог К.Д. Ушинський вважав, що „не можна перебільшувати вплив школи на розвиток дитини. Школа не має права втручатися в чужу для неї область та заважати своїми уроками впливу інших великих вихователів людини: природи і життя”. Одне з основних завдань педагога він вбачав в тому, щоб не тільки передавати знання, а й розвивати в учнях бажання і здатність набувати нові знання і пізнавати життя навколо себе.
На початку століття були організовані перші позашкільні заклади, діяльність яких в першу чергу була пов’язана з культурно-просвітницькою роботою. Першими позашкільними об’єднаннями як факторами розвитку особистості були клубні об’єднання, спортивні майданчики, літні оздоровчі табори. Організатори позашкільної освіти та виховання намагалися протистояти консерватизму офіційної освіти та виховання і за мету ставили створення сприят ... Читати далі »

Переглядів: 8265 | Додав: for_children | Дата: 04.02.2010 | Коментарі (1)

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz